Salgs- og servicekurser

Salg og service er nogle af de vigtigste discipliner i arbejdet for at sikre virksomhedens succes. Den dygtige sælger skal være i stand til at sammensætte de helt rette løsninger til sine kunder - og ikke mindst skabe gode relationer til kunderne. Både medarbejdere i direkte salgsfunktioner og medarbejdere i servicefunktioner med ansvar for mersalg har mange udfordringer. Det er derfor vigtigt, at deres værktøjskasse er i orden, så de er i stand til at aflæse kundernes behov og signaler og kan slå til på den rette måde på det rette tidspunkt.


Vi anvender situationstræning, så kursusindholdet kommer så tæt på medarbejdernes virkelighed som muligt. Alle forløb tager udgangspunkt i jeres kunder, hvorfor metoder og værktøjer kan implementeres øjeblikkeligt, ligesom vi følger op med individuel coaching og sparring samt opfølgning hos såvel ledelsen som medarbejderne. Vi leverer kundetilpassede kurser inden for f.eks.:


  • Målrettet salg
  • Mersalg for servicemedarbejdere
  • Den gode kundesamtale
  • 1. og 2. gangs mødet
  • Præsentationsteknik
  • Behandling af indvendinger 
  • Mødebookning


Disse emner kan danne baggrund for en dialog med os om, hvordan vi ud fra jeres behov kan sammensætte et målrettet forløb til jer. 

Ring eller skriv for et uforpligtende tilbud:

CVR nr. 33 43 06 55