Kunde- og borgerservice

Når man arbejder med service, er man altid virksomhedens ansigt udadtil. Dette gælder uanset om kunden er ekstern eller intern eller, om servicen er rettet mod en borger eller en kunde. For at kunne yde den bedste service, skal man kunne aflæse kunderne og borgerne korrekt og forstå deres behov. Det er nødvendigt for, at man kan vælge den rette kommunikationsstrategi. Som servicemedarbejder, er der meget at hente, når man får de rette redskaber – både i forhold til den personlige arbejdsglæde, kundens opfattelse af servicen, bundlinjen og ikke mindst kvaliteten i servicen. Vi leverer kundetilpassede kurser inden for f.eks.:


  • Målrettet kundeservice
  • Den svære kundesamtale
  • Værdiskabende kundesamtaler
  • Direkte og inddirekte salg
  • God borgerservice

Disse emner kan danne baggrund for en dialog med os om, hvordan vi ud fra jeres behov kan sammensætte det mest relevante forløb til jer.

Ring eller skriv for et uforpligtende tilbud:

CVR nr. 33 43 06 55