Kommunikation og samarbejde

I langt de fleste jobfunktioner er kommunikation og samarbejde en af de vigtigste faktorer for at nå sine mål. Dette gælder, hvad enten man kommunikerer med kunder, borgere eller kolleger. En forudsætning for, at dine medarbejderer kan kommunikere effektivt og samarbejde på en hensigtsmæssig måde med andre er, at de får selvindsigt og forståelse for, hvordan de fremstår over for andre, og hvordan de måske kan møde andre på en mere hensigtsmæssig måde. Det kræver personlig udvikling.


Ved at deltage på vores kurser i kommunikation og samarbejde bliver deltagerne mere bevidste om egne ressourcer og opnår flere handlemuligheder, som gør den enkelte istand til at bringe deres fulde potentiale til udfoldelse. I forbindelse med alle vores kurser forventes deltagerne at opstille klare mål for egen udvikling. Dette sikrer, at deltagerne selv kan tage hånd om og ansvar for egen kompetenceudvikling, ligesom det giver lederen mulighed for at følge op på implementeringen af læringen. Vi leverer f.eks. kundetilpassede kurser inden for:


  • Assertiv kommunikation
  • Kommunikation og feedback i teamet
  • Anerkendende kommunikation
  • Svære samtaler


Disse emner kan danne baggrund for en dialog med os om, hvordan vi ud fra jeres behov kan sammensætte et målrettet forløb til jer.

Ring eller skriv for et uforpligtende tilbud:

CVR nr. 33 43 06 55